#Być Kobietą On Tour

Wyjątkowe spotkania dla kobiet

 

 

 

 

 

 

Niesamowici prelegenci, niepowtarzalna atmosfera oraz niezapomniane wrażenia połączyły ponad 200 uczestniczek podczas konferencji #BYCKOBIETA ON TOUR, która odbyła się 06. kwietnia 2019 w Studio Słodownia w Starym Browarze w Poznaniu. Volvo Firma Karlik była po raz kolejny Partnerem tego niezwykłego wydarzenia

Foto: Jakub Wittchen

 

 

Była to już kolejna edycja konferencji dla kobiet, które chcą się spotykać, aby czerpać od siebie energię, dzielić się doświadczeniami oraz poszerzać horyzonty.Volvo Firma Karlik od pierwszej edycji zdecydowała się wspierać tę inicjatywę.

 

 

 

Przez cały czas trwania konferencji przed Hotelem Blow Up Hall 5050 prezentowany był model Volvo S90.

 

Z kolei w przestrzeni Studia Słodownia została przygotowana specjalna strefa relaksu w duchu szwedzkiej filozofii umiaru #lagom, która jest nam bliska. Ponadto dostępna była ekspozycja unikatowej kolekcji biżuterii pARTs, zaprojektowanej i wykonanej przez Annę Orską. Pomysłodawczynią kolekcji jest Joanna Karlik-Knocińska, Właścicielka Volvo Firma Karlik. W naszyjnikach, bransoletach oraz brelokach pARTs wykorzystano zużyte części z różnych modeli samochodów Volvo. Ważną częścią prezentacji był także nasz najmłodszy projekt – Torba z Banerów Volvo, która również powstała w duchu upcyklingu i jest wykonywana ze zużytych banerów reklamowych oraz pasów bezpieczeństwa, które trafiłyby jako odpad na wysypisko.

Foto: Monika Strzępa

 

 

W tegorocznej edycji konferencji #BYĆ KOBIETĄ ON TOUR  scenę zdominowali mężczyźni. Jako pierwszy wystąpił Marcin Prokop, który opowiedział o ważnych kobietach w swoim życiu. Uczestniczki konferencji mogły również posłuchać rozmowy Doroty Wellman z Piotrem Gąsowskim   i Dariuszem Staśkiewiczem na temat męskiej przyjaźni, czy ważnego wykładu na temat zdrowia kości, o którym opowiedział dr Szymon Kujawiak. Z kolei dr Eryk Matuszkiewicz przybliżył ważne zagadnienia z toksykologii.

 

 

 

 

Foto: Jakub Wittchen

 

Tomasz Jacyków rozbawił do łez uczestniczki swoimi spostrzeżeniami na temat dzisiejszej mody i kontekstu. A przysłowiową „wisienką na torcie” była inspirująca rozmowa Marty Klepki – pomysłodawczyni cyklu #ByćKobietąOnTour z Jurkiem Owsiakiem, którego publiczność przywitała owacjami na stojąco.

 

Dzień pełen wrażeń, pozytywnych emocji i motywujących wystąpień zakończyło losowanie nagród oraz wspólne zdjęcia.

 

– Z ogromną przyjemnością po raz kolejny zostaliśmy partnerem konferencji Być Kobietą On Tour, która motywuje i zachęca do zmian oraz rozwoju osobistego. Wzajemna inspiracja i dzielenie się pomysłami zwiększają chęć do podejmowania działania. Konferencja Być Kobieta On Tour jest niezwykłym wydarzeniem dla wszystkich kobiet, które chcą się rozwijać i cały czas szukają nowych pomysłów, aby realizować siebie – mówi Joanna Karlik-Knocińska, Właścicielka Volvo Firma Karlik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#BYCKOBIETA ON TOUR w Zielonej Górze
#BYCKOBIETA ON TOUR, to konferencja dla kobiet, której idea zachęcania do rozwoju osobistego jest nam bliska, właśnie dlatego 23 lutego 2019 r. spotkanie gościło w przestrzeniach naszego showroomu Volvo w Zielonej Górze.

Konferencja #BYCKOBIETA ON TOUR zachęca do rozwoju osobistego i zawodowego oraz pokazuje, że w każdym momencie życia można coś zmienić, nigdy nie jest za późno na podjęcie działań. Podczas spotkania w Zielonej Górze w naszym showroomie w roli prelegentów wystąpili m.in. Dorota Wellman, Bartek Jędrzejak oraz Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

Z kolei Joanna Karlik – Knocińska, Właścicielka salonów i serwisów Volvo Firmy Karlik, rozmawiała z Grażyną Wolszczak o szwedzkiej filozofii umiaru, zachowywania równowagi i zadowolenia z tego, co mamy – #lagom, w myśl zasady „nie za dużo, nie za mało – dokładnie tyle, ile potrzebujesz”.

 

Podczas konferencji poruszane były także tematy dotyczące m.in. trendów i inspiracji w modzie codziennej oraz biznesowej, technik wystąpień publicznych czy kobiecej sztuki negocjacji. Spotkanie prowadziła pomysłodawczyni – Marta Klepka, dyrektor hotelu Blow Up Hall 5050.

– Konferencja #BYCKOBIETA On Tour udowadnia, że warto rozmawiać, dyskutować i wymieniać się poglądami. Wspólnie można wiele osiągnąć i wpłynąć na zmianę czyjegoś postrzegania. Cieszę się bardzo, że ponad 100 pań wzięło udział w tym wydarzeniu i tego dnia nasz nowoczesny showroom zmienił się w przestrzeń pełną kobiecej energii i inspiracji – podsumowała Joanna Karlik- Knocińska, Właścicielka salonów i serwisów Volvo Firmy Karlik.

 

 

 

 

 

 

#BYCKOBIETA ON TOUR

W Słodowni hotelu Blow Up Hall w Starym Browarze 5 października 2018 r. odbyła się konferencja #BYCKOBIETA ON TOUR, której Partnerem była Volvo Firma Karlik. Konferencję zakończył niezwykle motywujący wykład Grażyny Wolszczak i Joanny Karlik-Knocińskiej, Właścicielki salonów i serwisów Volvo Firmy Karlik, o życiu w równowadze                               

Celem konferencji #byckobietaontour jest odkrywanie własnego ja i poszerzanie horyzontów. Uczestniczki ze sceny motywowali i zachęcali do podejmowania zmian i wyzwań, m.in. Jolanta Kwaśniewska w rozmowie z Jackiem Szmidtem, Dorota Wellman i Lidia Kalita, czy Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

 

Konferencję zakończyła niezwykła rozmowa Grażyny Wolszczak i Joanny Karlik-Knocińskiej o życiu w równowadze. Rozmowa dotyczyła innowacyjnego, autorskiego projektu, który realizujemy – #KarlikOnTour, dotyczącego propagowania szwedzkiej filozofii umiaru – #lagom.

– Volvo to nie tylko bezpieczne i niezawodne samochody, ale i szereg innych działań, które podejmujemy. Partnerstwo przy tej konferencji i opowiedzenie o bliskich nam ideach było dla nas bardzo cenne – mówi Joanna Karlik Knocińska, Właścicielka Volvo Firma Karlik.

 

 

 

 

Firma Karlik partnerem Być Kobietą

Ponad 250 kobiet spotkało się, aby czerpać od siebie energię i podzielić się doświadczeniami podczas konferencji  „Być Kobietą”, której inauguracja  odbyła się  10 lutego 2018 r. Volvo Firma Karlik miała przyjemność bycia  Partnerem tego wydarzenia

 

„Być Kobietą” to konferencja organizowana przez Blow Up Hall 5050, której pomysłodawczynią jest Marta Klepka, dyrektor hotelu. W 2016 i 2017 roku  odbywały się tu spotkania – „Rozbijamy szklane sufity”, w tym roku lutowy event „Być kobietą” rozpoczął nowy cykl spotkań dedykowanych kobietom i ich rozwojowi osobistemu.

 

Gościem Specjalnym była Grażyna Kulczyk, twórczyni Starego Browaru, ceniona na świecie kolekcjonerka sztuki  i nieoceniona promotorka młodych, polskich artystów, a przede wszystkim niezwykła kobieta, spełniona matka i bizneswoman, podziwiana za odwagę i nieugiętość, z jakimi realizuje wizjonerskie projekty w Polsce i za granicą.

O życiowej równowadze i budowaniu życia na ważnych wartościach opowiadały, m.in.:  Magdalena Kowalak, doktor ekonomii, która mimo młodego wieku od lat efektywnie i z wielkim wyczuciem zarządza Starym Browarem, Agnieszka Sałatka – rzeczniczka, specjalistka od mediów i komunikacji społecznej lubuskiej policji, Agnieszka Jastrzębska  – znawczyni świata celebrytów  i showbiznesu, dziennikarka ceniona w branży za doskonały warsztat, Agnieszka Maruda-Sperczak – mówczyni inspiracyjna, akredytowana Coach ICF i master NLP, która jako pierwsza w Europie posiada licencję na prowadzenie szkoleń z Motywacji Błyskawicznej, Grażyna Olbrych oraz doradca do spraw wizerunku Dagmara Radzikowska. Marta Klepka  przeprowadziła kobiecą  rozmowę z ciesząca się ogromną popularnością i sympatią Dorotą Wellman.

 

Podczas konferencji Volvo Firma Karlik przed Hotelem Blow Up Hall prezentowała najnowszy model miejskiego SUV’a Volvo XC40.

– Z ogromną przyjemnością udzieliliśmy wsparcia konferencji, która za główny cel stawia sobie rozwój osobisty i motywację jej uczestniczek. Cieszymy się, że możemy być częścią tak inspirującego przedsięwzięcia – mówi Sylwia Skorupińska, marketing manager Volvo Firma Karlik.

 

Skontaktujemy się z Tobą

Masz pytanie? Wypełnij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

Zobacz również