Kariera zawodowa w punktach dealerskich Volvo

Osobisty Technik Serwisowy w ramach Volvo Personal Service

Czym jest Volvo Personal Service?

Volvo Personal Service to nowe podejście do usług serwisowych. Dzięki pracy zespołowej wizyta w serwisie będzie wyglądała jak wizyta w pit­stopie podczas wyścigów, dlatego większość zleceń będziemy w stanie zrealizować́ w ciągu zaledwie jednej godziny. Ten czas nasi Klienci mogą spędzić w specjalnej strefie wypoczynkowej – bez konieczności ponownej wizyty w serwisie w celu odebrania samochodu. Każdy Klient ma przydzielonego Osobistego Technika Serwisu, który będzie czuwał nad przebiegiem przeglądów i napraw. Dzięki tej koncepcji eksploatacja samochodu stanie się prostsza i bardziej komfortowa.

Kogo szukamy?

Osobisty Technik Serwisowy będzie odpowiedzialny za każdy etap obsługi Klienta:

  • zarezerwowanie terminu wizyty i przyjęcie samochodu
  • wykonanie i dopilnowanie przeglądu oraz napraw
  • wydanie pojazdu i wyjaśnienie Klientowi wykonanych prac oraz faktury
  • kontakt z Klientem po naprawie

W Volvo chcemy stworzyć bliską relację z naszymi Klientami, dlatego duży nacisk kładziemy nie tylko na wyszkolenie techniczne. Zależy nam również na umiejętnej komunikacji i sprawnym przepływie informacji.

 

Czego oczekujemy?

  • wykształcenia technicznego lub elektroniczno-mechanicznego
  • doświadczenia na stanowisku mechanika
  • umiejętności komunikacji z klientem – w pracy na stanowisku doradcy serwisowego to dodatkowy atut
  • znajomości zasad obsługi klienta
  • otwartości na pracę zespołową
  • znajomości systemów komputerowych
  • znajomości języka angielskiego
  • zaangażowania w pracy

Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana pracą w naszej firmie, aplikacje prosimy przesyłać na adres:

e-mail: praca@karlik.dealervolvo.pl 

lub Firma Karlik Spółka Jawna ul. Kaliska 26, 61-131 Poznań.

Kandydatów prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę dla Firma Karlik Spółka Jawna przy ul. Kaliskiej 26 w Poznaniu na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”

 

Jeśli chcesz, aby po zakończeniu rekrutacji Twoje CV pozostało w bazie danych kandydatów do pracy Karlik Spółka Jawna w celu wykorzystania go w przyszłości, zamieść w swoich dokumentach aplikacyjnych poniższą zgodę:

 

„Wyrażam zgodę  dla Firma Karlik Spółka Jawna na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej odpowiedzi na ofertę pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji również przyszłych procesów rekrutacji.”

 

W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania zgody.

Jednocześnie informujemy, iż odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE, informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest Firma Karlik Spółka Jawna w Poznaniu przy ul. Kaliskiej 26 dostępna pod danymi kontaktowymi (e-mail: praca@karlik.dealervolvo.pl tel.: 662-145-900). Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, który jest dostępny pod adresem e-mail: volvo.odo@karlik.poznan.pl   Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa pracy oraz Twojej zgody, której nam udzielasz w związku z rekrutacją i komunikacją pomiędzy nami a Tobą, przez okres niezbędny do zakończenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż do momentu cofnięcia zgody, której nam udzielasz. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z nami przy realizacji powyższego celu oraz uprawnionym organom państwowym. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego, oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej cofnięciem. Na podstawie Twoich danych nie podejmujemy automatycznych decyzji ani profilowania. Podanie danych wynika z przepisów prawa pracy a w zakresie zgody jest dobrowolne. Brak ich podania uniemożliwi nam realizowanie ww. celu.

 

Wyślij zapytanie serwisowe

1. Wybierz model

SUV/CROSSOVER

ESTATE/HATCHBACK

CROSS COUNTRY

Sedan

2. Podaj swoje dane

Masz pytanie? Wypełnij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

Zobacz również